මෘදුකාංගයක කාලය හොරකම් කිරිම - Trial Resetter එකක් හරහා trial මෘදුකාංගයක් දිගටම පාවිච්චි කිරිම .

2
  • May 6, 2010
  • C0de BlUe
  • Labels:

  • Share/Bookmark
    අද ලියන්න යන්නේ නම් ටිකක් විතර වැදගත් වෙයි කියලා හිතන මෘදුකාංගයක් ගැන. ගොඩක් අය මේක ගැන දන්නවාත් ඇති , නමුත් යාළුවෝ සෙට් එක මේක ගැන පොඩ්ඩක් ලියන්න කියුව හින්දම ඕං මම ලිව්වා garupale . *// මේ දවස් වල මට මාර දාඩියක් දාන්නේ , ඉන්න බෑ , ටික වෙලාවක් ගියාට පස්සේ දාඩිය වේලුනාම එන හම් එක නම් මට පට්ට ආතල් hah!! //*. අද කියන්න යන මෘදුකාංග ගැන කියනාවා නම් මෙව්වට කියන්නේ Trial resetters කියලා , ආං දැන් මතක් උනානේ (*මෙය ගැන දන්න අයට) hah. මෙම මෘදුකාංගය ගැන කියනවානම් මෙයින් කරන්නේ මොකක්හරි trial මෘදුකාංගයක trial period එක දික් කිරිම , ඒ කියන්නේ trial මෘදුකාංගයක trial period එක ගෙවි ගියද එය නැවත reset කර නැවත trial period එක ලබාගෙන පාවිච්චි කිරිම ( උදා : හිතන්න මම දින 30 ක trial period එකක් තියන මෘදුකාංගයක් මැයි 1 වෙනිදා install කලා කියලා, ඊට පස්සේ මම මෙම මෘදුකාංගය මැයි 29 වෙනිදට Trial resetters එකක් හරහා run කරලා තව දින 30 ක් මේ Trial මෘදුකාගයට ලබාදෙනවා , එතකොට මට මේ Trial මෘදුකාගය ජුනි 28 වෙනකම් අවුලක් නැතුව පාවිච්චි කරන්න පුලුවන්) එලනේ !!! hah

    ජංජාලයේ නම් ඕනේ තරම් මෙවැනි මෘදුකාංග තියනවා , මම කියන්නම් මට අල්ලලා ගිය මෙවැනි මෘදුකාංග 2 ක් ගැන .

    1. Time Stopper


    * භාගත කරගන්න මෙතැන කොටන්න .


    2. RunAsDAte



    * භාගත කරගන්න මෙතැන කොටන්න .


    මේවායේ ක්‍රියාකරිත්වය ගැන කියුවොත් නම් මෘදුකාංග ඔක්කොම වගේ ක්‍රියාකරන්නේ එකම විදිහට නිසා මම මේ මෘදුකාංග 2 කේ ක්‍රියාකරිත්වය වෙන වෙනම කියන්න යන්නේ නෑ , ඔක්කොම එකම සැරේ කියලා දාන්නම්කෝ . ඒකට ඉතින් පහත විඩියෝ එක බලන්නකෝ !!! bising



    *මෙතැනදි මතක තබාගතයුතු මුලික කරුණු වනුයේ Trial Resetter හි අදාල දිනය ‍තෝරනකොට එම දිනය trial period එකේ කාලපරිච්ඡේදයට අදාල දිනයක් ‍තෝරන්න (දින 30 ක trial program එකක් නම් ඉදිරි දිනයකට වෙනස් කරනකොට එම දිනය වෙනස් කරන දිනයේ සිට දවස් 30ක් ඇතුලත දිනයක් වන බවට වගබලාගත යුතුයි ) . උදා : හිතන්න මම දින 30 ක trial period එකක් තියන මෘදුකාංගයක් මැයි 1 වෙනිදා install කලා කියලා (දින 30ක් කියනේ මැයි 1 දා සිට මැයි 31 දක්වා), ඊට පස්සේ මම මෙම මෘදුකාංගය මැයි 16 වෙනිදට Trial resetter එක හරහා run කරනවා කියලා , එතැනදි මම අදාල දිනය (trial resetter හි ‍තෝරන දිනය) ලෙස මැයි 1 වෙනිදා දුන්නා කියලා හිතන්නකෝ. එතකොට මට තව දින 15 ක් (මැයි 1 සිට මැයි 16 ට දින 15 කි) වැඩිපුර ලැබෙනවා. එතකොට මගේ trial Software එක expire වන්නේ ජුනි 15 යි ( මැයි 16 සිට මැයි 31 දක්වා තිබෙන දින 15 + වැඩිපුර දින 15 ක් = දින 30 ) ; දැන් මම මේකේ (trial restter හි) ‍තෝරන දිනය ලෙස අප්රේනල් 29 ට තේරුවොත් මට දින 17 ක් ලැබෙනවා ( අප්රේ ල් 29 සිට මැයි 16 දක්වා) , එතකොට මට වැඩිපුර දින 2 ක් ලැබිලා , මගේ trial Software එක expire වන්නේ ජුනි 17 යි ( මැයි 16 සිට මැයි 31 දක්වා තිබෙන දින 15 + වැඩිපුර දින 17 = දින 32 ), trial period එක දින 30 ක් නිසා මෙලෙස දැමු විට මෙම හැක්කිරිල්ල ක්රිදයානොරනු ඇත . දෙවෙනි කරුණ නම් shortcut එකක් අපි සෑදු පසු අනෙක් shortcuts (මෘදුකාංගය install කිරිමේදි ලැබෙන shortcuts සියල්ලම) මකා දැමිය යුතුය . මන්දයත් ඒවා මඟින් මෘදුකාංගය open කර run කලොත් මෙම හැක්කිරිල්ල නැතිවන නිසාය .


    *මොකද හිතන්නේ මේ ගැන , ඔය පහළින් කොමෙන්ට් එකක් දාලම යන්නකෝ !!! garupale

    2 comments:

    1. Danuka Prashan said...
    2. Superb.....

    3. C0de BlUe said...
    4. @ Danuka Prashan : thanks !!! :D

    Post a Comment

    write your comments here!

    Related Posts with Thumbnails