ඉල්ලන් කෑම - modem / router හැක් කිරිල්ල ....

5

Share/Bookmark හප්පේ මට නම් අද රජ සැප වගේ ,මොකද කියන්න අද තමා අල වෙච්ච ජංජාලය අවුලක් නැතුව ෆුල් පර්ෆෝමන්ස් ආවේ garupale. අද මම පොඩි ගේම් කට්ටක් delphi වලින් ලිය ලිය ඉන්න කොට බයිස්කොප් සිංහලෙන් වෙබ් අඩවියේ හැකර්ස් බයිස්කොප් එක ගැන අහන්න ලැබුණා (ඇන්ත්‍රැක්ස් අයියට බොහෝම පිං ඔත්තුව දුන්නට), ඊටපස්සේ කලේ හැකර්ස් බයිස්කොප් 3 න භාගෙන දැන ආතල් එකේ බලනවා , ඕක බල බල ජංජාලය නිකන් තියන්න බැරි නිසා ඊයේ කරපු පොඩි විඩියෝ කට්ටක් youtube එකට upload වෙන්න දාලා බ්ලොග් පොස්ට් එකකුත් ලියන්න හිතුවා.......garupale .

අද නම් මහා ලොකු හැකින් අනම් මනම් නෑ , කලේ පොඩි වැඩ කෑල්ලක් දාලා කරපු මගෝඩියක් , මුලින්ම කියන්න ඕනේ මම මේක කරන්න මුලිකවම හේතුවුනේ මගේ යාලුවෙක් මුහුණදුන්න සිද්ධියක් හේතුකොටගෙනය . අපේ ඔය අන්තර්ජාලය පාවිච්චි කරන උදවිය කරන බොහෝම බරපතල වරදක් තමා router / modem එකක් ගෙනාවට පස්සේ එහි default එන username එකයි password එකයි වෙනස් නොකරම සිට , අන්තර්ජාලය පරිහණය කිරිම . ගොඩක් අය නම් ඕක නොසැලකිල්ල / නොදැනුවත්කම නිසා නොකර ඉන්නවා , නමුත් සමහරුන්ට නම් කට කැඩෙන කම් කිව්වත් අහන්නේ නෑ hah, පස්සේ කෙල උනාම තමා මෙතැන අඬන්න පටන්ගන්නේ (මේක වුණු මගේ යාළුවත් ඔය වගේ එකෙක් තමා !) . පහත විඩියෝ 2 බලන්නකෝ ; මම ඔතැනදි මගේ ip address එක ඇතුලත් ip range එකක් අරගෙන , ඒ ip range එකේ online තියන පරිඝනක වල router / modem වලට default එන username එකයි password යොදාගෙන log වෙලා පෙන්නවා (බලන්නකෝ අපේ අයගේ සැලකිලිමත්කම ගැන garupale ) , තව අනිවා 2 විඩියෝ එක බලන්න , ඕකේ පෙට්‍රල් ෂෙඩ් එකක කැමරාවලටත් මම වැඩේ දෙනවා බලන්නකෝ soal ; හපොයි ඕක මට අහූඋන නිසා අවුලක් නෑ , වෙන එකෙකුට අහු උනානම් මොන තොවිලයක් නටයිද දන්න්නේ නෑ (මම වුනත් ඔය ටික තම කරන්නේ , විඩියෝ එක record කරන නිසා මුකුත් කලේ නෑ soal .) .

" ඒක නිසා මම අන්තිමට ක්යන්නේ router / modem එකක් ගෙනාවට පස්සේ එහි default එන username එකයි password එකයි අනිවාර්්‍යයෙන්ම වෙනස් කරන්න. !!"



* ඔයාලා ඉතින් මේ ලිපිය ගැන මොකද හිතන්නේ , ඔය විඩියෝ 2 කත් බලලා කොමෙන්ට් එකක් දාලම යන්නකෝ !! garupale


Part 1




Part 2




Software : Acunetix Web Vulnerability Scanner

වැඩිපුර Default router / modem පාස්වර්ඩ් ටිකක් :

http://www.pcwintech.com/default-router-modem-passwords
http://www.phenoelit-us.org/dpl/dpl.html
http://www.cirt.net/passwords

5 comments:

  1. Anonymous said...
  2. අම්බෝ මගෙ ඇග හිරිවැටිලා ගියා...

  3. ආදර කතාව said...
  4. කෝ... වීඩියෝ දෙකම බලන්න බෑ නේ :( :( :(

  5. C0de BlUe said...
  6. @ Confiuzd ප්‍රෝග්‍රැමර් : හොඳ හොඳ සෙල්ලම් එලිවෙන ජාමෙට කිව්වලු , ඔයා ඕකට හිරිවැ‍ටුණා නම් තව තොවිල් එනවා ඉස්සරහට එවාටත් ලෑස්ති වෙලා ඉන්නකෝ !!!! :P

    @ ආදර කතාව : විඩියෝ 2 ම අවුලක් නැතුව බලන්න පුලුවන් , වෙබ් පි‍ටුව refresh කරලා බලන්න !!! :D

  7. Anonymous said...
  8. ela macan..... Rish

  9. C0de BlUe said...
  10. @ rish : thanks machan !!!

Post a Comment

write your comments here!

Related Posts with Thumbnails